Datsis Physiotherapy Υπηρεσίες Τεχνικές Χειροπρακτικής Manual Therapy

Τεχνικές Χειροπρακτικής Manual Therapy

Το manual therapy (Τεχνικές χειροπρακτικής) είναι μια κλινική προσέγγιση που βασίζεται σε εξειδικευμένη φυσικοθεραπεία. Για την αντιμετώπιση παθήσεων που επηρεάζουν το μυοσκελετικό και το νευρικό σύστημα.

Περιλαμβάνει:

Παθητική κινητοποιήση και χειρισμούς σπονδυλικών και περιφερικών αρθρώσεων

• Τεχνικές μυϊκής ενεργοποίησης
  • Τεχνικές μυϊκής χαλάρωσης
  • Κινητοποιήσεις του νευρικού ιστού

Το Manual therapy είναι μια εξαιρετική αποτελεσματική μέθοδος αποκατάστασης και θεραπείας, περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα τεχνικών και μεθόδων, οι οποίες εφαρμόζονται εξατομικευμένα σύμφωνα με τα συμπτώματα του κάθε ασθενούς ξεχωριστά.

Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει από άλλες θεραπευτικές προσεγγίσεις δεν είναι απλώς η εφαρμογή μιας τεχνικής αλλά επειδή αποτελεί μια ολόκληρη «διαδικασία» για τη αποκατάσταση της δυσλειτουργίας του ασθενή η οποία βασίζεται σε ένα συλλογιστικό μοντέλο. Συνδυάζει τις επιστημονικές εξελίξεις και βασίζεται στον κλινικό συλλογισμό (clinical reasoning) στοχεύοντας στην αιτία του προβλήματος και στην άμεση ανακούφιση του πόνου και των συμπτωμάτων.

Το ιστορικό και η εμπειρία του φυσικοθεραπευτή είναι εξαιρετικής και μείζονος σημασίας για την διάγνωση της αιτίας και την αποκατάσταση καθώς ο φυσικοθεραπευτής συλλέγει και αξιολογεί πληροφορίες προκειμένου να αναπτύξει ένα εξατομικευμένο πλάνο θεραπείας .

Πλεονεκτήματα manual therapy

Το Manual therapy, είναι μια ασφαλής και αποτελεσματική μέθοδος , για τη θεραπεία του μυοσκελετικού πόνου και της δυσλειτουργίας και μπορεί να προσφέρει ευεργετικές αλλαγές αποκαθιστώντας την κινητικότητα, βελτιώνει τον κινητικό έλεγχο, μειώνει τον πόνο και για εμένα προσωπικά το πιο βασικό, βελτιώνει την καθημερινότητα (ψυχολογική αλλά και λειτουργική) που ζει ο καθένας μας.

• Η θεραπεία στοχεύει στην αίτια του προβλήματος και όχι στο σύμπτωμα.
  • Η αποκατάσταση είναι ουσιαστική.
  • Έχει άμεσα αποτελέσματα,ο ασθενής μπορεί να αισθανθεί την βελτίωση σε αρκετές περιπτώσεις, ακριβώς μετά την θεραπεία.
  • Μείωση του πόνου
  • Βελτίωση της κινητικότητας των αρθρώσεων
  • Αύξηση του εύρους κίνησης, διευκόλυνση της κίνησης.
  • Βελτίωση στάσης του σώματος.
  • Τις τεχνικές Manual Therapy μπορούν να τις δεχθούν Όλοι οι ασθενείς, ανεξαρτήτου ηλικίας.

‘’Η κίνηση είναι ζωή”

Τι είπαν οι ασθενείς μου

Φόρμα Επικοινωνίας