Βελονισμός

βελονισμός

Πως ο βελονισμός είναι ένα πολύ χρήσιμο και επιστημονικά αποδεδειγμένο εργαλείο στα χέρια ενός Φυσικοθεραπευτή.

Ο Βελονισμός είναι μια αρχαία πρακτική που προέρχεται από την Κίνα και περιλαμβάνει την εισαγωγή λεπτών βελονών σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος. Αν και συχνά συσχετίζεται με την παραδοσιακή κινεζική ιατρική, έχει βρει επίσης έναν αξιόλογο ρόλο στον τομέα της φυσικοθεραπείας. Αυτή η ένταξη του βελονισμού στη φυσικοθεραπεία μπορεί να προσφέρει στους ασθενείς μια ολιστική και επιστημονικά αποδεκτή προσέγγιση με στόχο την άμεση ανάρρωση και την ανακούφιση από τον πόνο.

Διαχείριση του Πόνου

Ένας από τους κύριους τρόπους με τους οποίους ο Βελονισμός συμπληρώνει τη φυσικοθεραπεία είναι μέσω της διαχείρισης του πόνου. Οι φυσιοθεραπευτές συχνά εργάζονται με ασθενείς που αντιμετωπίζουν έντονο πόνο ο οποίος δυσκολεύει ουσιαστικά την καθημερινότητα τους. Ασθενείς με μυοσκελετικό, νευροπαθητικό, οξύ ή χρόνιο, ή πόνο που προκύπτει από τραυματισμούς. Ο Βελονισμός βοηθά στην ενεργοποίηση των φυσικών μηχανισμών ανακούφισης του ίδιου του σώματος του ασθενή. Η εισαγωγή βελονών σε συγκεκριμένα σημεία ενεργοποιεί την απελευθέρωση όπιοειδών ουσιών ενδορφίνες, ενδοεγκεφαλίνες που αποτελούν τους φυσικούς αναλγητικούς μηχανισμούς του σώματος μας. Αυτό μειώνει σημαντικά τον πόνο, την φλεγμονή και τη δυσφορία, επιτρέποντας στους ασθενείς να διασφαλίσουν αποτελεσματικότερη και την γρηγορότερη επανένταξη τους στις απαιτητικές καθημερινές τους δραστηριότητες. Κάνει γρηγορότερη την αποθεραπεία και την αποκατάσταση τους με στόχο την άμεση ανακούφιση των συμπτωμάτων.

Μείωση της φλεγμονής και έντονου πόνου .

Η φλεγμονή είναι μια συνήθης αντίδραση σε τραυματισμούς ή χρόνιες καταστάσεις.
Ενώ κάποια φλεγμονή είναι απαραίτητη για τη διαδικασία ανάρρωσης, η υπερβολική φλεγμονή μπορεί να οδηγήσει σε πόνο και αργή αποθεραπεία. Έχει σημειωθεί και καταγραφεί μέσω ερευνών ότι ο βελονισμός έχει αντιφλεγμονώδη και αναλγητικά αποτελέσματα.

Είναι μια μέθοδος ανώδυνη και ακίνδυνη χωρίς καμία απολύτως αντένδειξη.

Τι είπαν οι ασθενείς μου

Φόρμα Επικοινωνίας