Datsis Physiotherapy Άρθρα Πως αντιμετωπίζεται η τροχαντηρίτιδα ισχίου;

Πως αντιμετωπίζεται η τροχαντηρίτιδα ισχίου;

Τι είναι η τροχαντηρίτιδα ισχίου;

Πρόκειται για άλγος στην εξωτερική επιφάνεια του ισχίου λόγω φλεγμονής του ορογόνου θύλακα του μείζονα τροχαντήρα.
Η ορογονοθυλακίτιδα αυτή οφείλεται σε τραυματισμό της περιοχής ή σε καταπόνηση της, λόγω υπέρχρησης.
Πολλές φορές και οι λανθασμένες φορτίσεις στον άκρο πόδα (φθορά του υποδήματος ιδιαίτερα στο πλαϊνό τμήμα του) ευθύνονται για την επιβάρυνση της περιοχή αυτής του ισχίου.

Πως εκδηλώνεται η τροχαντηρίτιδα ισχίου;

Εκδηλώνεται με καυσώδη έντονο πολλές φορές πόνο στην έξω επιφάνεια του ισχίου, ο οποίος επιδεινώνεται όταν ο ασθενής ξαπλώσει πάνω στο πάσχον άκρο, περπατήσει μεγάλες αποστάσεις ή ανέβει σκαλοπάτια. Εντοπίζεται ευαισθησία κατά την ψηλάφηση του μείζονα τροχαντήρα και όταν ο ασθενής καλεσθεί να απάγει το πάσχον ισχίο του ενάντια σε αντίσταση.
Η αντιμετώπιση είναι συντηρητική με προτροπή αποφυγής κάθε κίνησης που επιδεινώνει ή αναπαράγει τα συμπτώματα, όπως παρατεταμένη βάδιση, ορθοστασία και γενικά οτιδήποτε περιέχει τριβή της περιοχής.

Φυσικοθεραπευτική αντιμετώπιση

Κρυοθεραπεία
-Ειδικές στενευμένες διατάσεις που θα σας προτείνει ο Φυσικοθεραπευτής σας .
-Ηλεκτροθεραπεία (tens)
-Manual Therapy (Τεχνικές Χειροπρακτικής )
-Βελονισμός
-Στοχευμένες διατάσεις
-Ειδικά διαμορφωμένο ασκησιολόγιο
-Σε περίπτωση κατά την οποία εμφανισθούν ακτινογραφικά ασβεστώσεις ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί shockwave therapy (κρουστικός υπέρηχος )

Όταν υποχωρήσει ο πόνος σταδιακά μπορεί να ξεκινήσει ο ασθενής ασκήσεις ενδυνάμωσης με προοδευτική αντίσταση για την ενδυνάμωση όλων των μυϊκών ομάδων, οι οποίες αποσκοπούν στη βελτίωση της αντοχής, της δύναμης, της ελαστικότητας και του συντονισμού. Τέλος, είναι σημαντικό σταδιακά να επανέρχεται στις καθημερινές λειτουργικές του δραστηριότητες για να αποκτήσει καλή ποιότητα ζωής.

Tι είπαν οι ασθενείς μου​

Επικοινωνήστε μαζί μου​

Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για οποιαδήποτε πληροφορία.